elinnorrbin

Alla inlägg under juni 2010

Av Elin Norrbin - 19 juni 2010 22:48

Det är bara 4 dagar kvar till flytt. Helt sjukt!

Hur 2 månader har blivit 4 dagar känns overkligt, men bra.

Satt och funderade mycket på det innan. Men det kommer

bli bättre där nere.


Jag blir ju dock nervös över hur det blir med nyckeln till den nya lägenheten.

Mamma säger att jag inte ska oroa mig så mycket.

Men det kan ju krocka och är man vet det är det svårt att låta bli !


Problemet är att jag inte får hämta ut nycklarna om jag inte har betalat hyran och har ett kvitto med mig. Men jag vet ju inte när satans hyresavi kommer heller. Men jag har en idé.. Ska ringa Gambrinus på måndag och prata med dom om det. Ska se om jag inte kan få BG/PG och i så fall betala in den hyran med användning av lägenhetsnr och personnr typ ?!


MÅSTE gå! Hon lämnar in nycklarna på måndag och ja måste helst hämta dom senast på tisdag eftermiddag. Annars blir det fett med stress på onsdag innan flyttgubbarna kommer. Mjääääääääk!


Nu ska ja ta mig en dusch i badrummet utan glödlampa.

För skiten har ju pajjat igen. Och jag har inte nya.

Jeafla skit !

Av Elin Norrbin - 18 juni 2010 00:14

Det börjar dra ihop sig mot flytt. Fanns tid hos June Expressen den 23 kl. 07.30 Blir en snabb flytt. Mina saker lär gå in i ett lass. Men jag vet inte. Det har varit såå struligt.


Min handläggare ringde mig idag och ja va inte hemma så jag ringde upp så fort jag kom hem. Då fick jag reda på att det fanns denna tid och hon behövde veta om det passade så att jag har hämtat nycklar och så. Jag fick panik!

Jag hade inte fått tag i kvinnan som bodde där innan så jag visste inte om hon hade flyttat eller något.


Försökte få tag i henne både på mobil och det hemtelefonnr som jag hade till henne men fick inget svar. Ringde Gambrinus, fick ingen direkt svar. Till sist fick jag ett annat nr till denna kvinna. Och kom änteligen fram. Hon hade flyttat men trodde ja skulle flytta in den 1:a så hon hade inte brytt sig om att kontakta mig mer heller. Men hon kommer att lämna in nycklarna redan på måndag och jag måste hämta dom senast på tisdag.


Puuuust!

Av Elin Norrbin - 2 juni 2010 01:44

Det har varit dåligt med uppdatering ett tag. Vet inte riktigt varför men har väl haft ett och annat att göra. Men det händer en del ändå.

Har hunnit planera lite nya saker och så med.


Juni - Flytt (Några dagar tidigare eventuellt)

Juli - Träffa min pappa! 

Augusti - Campa på Gotland i lite drygt en vecka.


Det är det som står hel spikat just nu, som är lite speciellt sådär.

Men det händer förhoppningsvis mycket mer!


Ska göra nåt annat och sen ska ja försöka sova!


Natt.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards