elinnorrbin

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin Norrbin - 28 februari 2011 22:51

Nu är jag bara hemskt besviken.

Trodde att du kanske fattade någonstans - men jag hade fel !

Jag orkar ju liksom inte. Jag har ju lagt ner allt och lever

mitt liv utan den skiten. Jag orkar inte med att du då ska

hålla på. Det som retar huvudet av mig är att du tror att jag

inte märker någonting och då istället ljuger för mig. Jag hörde

vad ni pratade om, jag är inte döv! Det ljög du också om.


Jag har sagt till dig länge. Flera tusen gånger känns det som.

Sen att du mår dåligt, visst!  Men det gör ju jag med.

Sen är inte det en okej anledning till att göra så.


JAG ÄR TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA KNARKARE!


Nu ska ja äta hårda karameller och lägga en omgång spindelharpan.

Av Elin Norrbin - 24 februari 2011 22:13

Glömde berätta att jag fick min tid till vårdcentralen

idag. Ringde i början på januari och ville ha en tid och fick

en den 14 mars. Såååååå snabba! NOT!! -.-


Så kanske, kanske kan jag få operera mig. Kunna må bra igen. 

Kunna visa ute utan

att någon tittar lite jobbigt och lite elakt mot mig. Kunna

bygga upp min självkänsla igen. Orakar inte riktigt jämt.


Av Elin Norrbin - 24 februari 2011 22:01

Hur kan man bli så ensam?

Jo, man lämnar sitt förflutna och jag jar blivit ensam.

Men det är på gott och ont. Man har lämnat allt de gamla bakom sig.

Men det l'mnar vissa spår, eller snarare känslor.

Vad ska man göra när man är ensam? Det känns som om ju äldre

man blir ju svårare är det.


Jag menar jag är ju inte som jag var för ett par år sedan.

Jag har ju ryckt upp mig och tagit tag i allt jag behöver ta tag i

och faktiskt försöker. Men vad mer kan jag göra ?


Tycker inte folk om mig för den jag är kan dom äta....

Men de är svårt. Men det suger att veta att man är ensam...

Snälla hjälp mig........?!


Av Elin Norrbin - 24 februari 2011 13:25

En söt men inte lika nöjd Bella. Tog den innan vi skulle ut i den bitande kylan.


 

Av Elin Norrbin - 24 februari 2011 13:23

Här är en halvkass bild på hur hennes öra nu ser ut!


 

Av Elin Norrbin - 24 februari 2011 13:01

Ja, jag är ju inte så populär nu när det tejpas.

Eftersom hon då envisas med att klia bort tejpen får man

göra allt flera gånger. Bara hoppas på att hon slipper tejpen snart.

Har bara tejpat några dagar nu och det går ju inte på en natt.

Man känner sig lite elak när man får en släng av mördarblick och hon

inte vill mysa med mig på ett par timmar. Men det ska nog gå.

Vill inte ge upp heller.


I övrigt sitter jag med min kaffekopp och bara njuter av att solen tittar

in igenom fönstret och att solen faktiskt värmer lite grann.

Det är en sån lite tråkig dag då det inte händer något och man vet att

det slutar med att man rastar dammsugaren. Skönt att få det städat

men tråkigt att vara så ensam.

Av Elin Norrbin - 24 februari 2011 02:02

Hade ett litet maraton men min älskade vän Ina.

Det tog närmare bestämt 2 timmar & 57 minuter.

Det är inte dåligt!

Vi har ibland mycket att prata om. T ex. Sex, det är väldigt

privat och väldigt hemligt. Inget man pratar om. Men så fort

Folk sätter sig och loggar in på diverse sidor så är det som att

gå in på ICA och handla. Folket är fixerade helt enkelt. Inte alla då

såklart men betydligt fler än man tror.


Sen kom den stora händelsen under påskhelgen 2011.

Bilmässa & raggare & ÖL. Den bästa helgen i Jönköping under hela

året tror jag. De flesta är goa och glade och äter max mat och dricker

fruktansvärda mängder alkohol. Men under den helgen är det på något

sett helt okej. Inget konstigt. Bara underbart!


56 dagar kvar till blimässan ! TAGGA

Av Elin Norrbin - 23 februari 2011 19:03

Det är ju en hel vetskap detta med tejpning av hundens öron.

Har rådfrågat om Bellas öron och fick reda på vad jag skulle köpa.

Då va de en annan tejp en den jag hade köpt och något som hette

skavsårsplatta, säljs på intersport. Visste inte ens att nåt sånt fanns

innan. Och som hjälp på traven har jag också inhandlat en burk med

Standard kosttillskott - Mjölksyrad Kalk, som bidrar till skelett & brosk

uppbyggnad. Så vi får se om det hjälper.


Inhandlade ett litet täcke till henne idag med. Hon är sååå

söt i det men det är inte så populärt - än!

Det kommer den dag det regnar och vi ska ut :P


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards