elinnorrbin

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin Norrbin - 30 augusti 2010 09:46

Har inte haft varken ork eller lust att skriva i bloggen under helgen.

Men det gör ju naturligtvis ingenting.

Sitter och käkar frulle och han där borta kollar på film.

Målaren kom idag och började med dom sista rummen nu, det är bra grejjer det!

Och hittills är ja helt sjukt nöjd med mitt val av tapeter.

Nu är det verkligen möbler överallt eftersom nästan allt står i vardagsrummet,

igår tog liksom platsen slut så fick hiva ut massa skit på balkongen.

Hoppas att det kommer att gå snabbt nu så de äntligen blir klart.

Nu ska ja fortsätta med min frukost.


Hörs!

Av Elin Norrbin - 25 augusti 2010 20:28

Det är inte ofta jag blir så förvirrad som jag är nu.

Vet inte vad jag vill eller hur jag känner. Eller vad jag ska känna.

När någon dyker upp i ens liv och är charmig och snäll.

Alltså. Jag vet inte. Man blir nog mest rädd. För det är få

som kan ta en dör den man är och man vill inte känna dom

jobbiga känslorna mer. Nej ja vet inte, ännu en gång.


Det gör ju inte saken bättre att ja har nada att göra.

Ingen tv, inget tv-spel, lägenheten är one big mess

och så blir det mest jobbigt. Men ska gå ut en sväng

i stormen. Ska träffa en vän och ta en cigg. Kankse ta något foto?


Hörs!

Av Elin Norrbin - 25 augusti 2010 14:00

Sitter här i min säng och har precis kollat på "Män som hatar kvinnor"

och jag tycker dom filmerna är helt sjukt bra. Ska snart kolla på

"Flickan som lekte med elden" också. Har inte så mycket att göra nu

för målaren är här och spacklar och grejar för att kunna börja tapetsera.

Han skulle börja med hallen och vardagsrummet. Det är iofs bra. Men

det är möbler lite överallt förutom i hallen och vardagsrummet då.

Så nu "bor" jag lite i mitt sovrum. Det är väl sisådär roligt men det får

funka för ja vill ju att de ska bli fräscht här hemma. Men det handlar ju

bara om några dagar och snart så kommer jag ju inte kunna vara varken

här inne eller i köket. Men det kommer bli jättefint tror jag. Hoppas bara

att det inte tar så lång tid. Men det utgår jag ifrån att det inte gör.


Men nu ska jag börja med andra filmen för nu måste ja koppla bort modemet

en liten sväng så han kan spackla.


Hörs!

Av Elin Norrbin - 24 augusti 2010 22:05

Sent på dagen idag blev det promenad till centrum och att handla

lite granna. Tänkte passa på medans det inte regnade. Men hamnade

på ICA men hittade inte spagetti-ringar där så jag fick gå vidare till

Willys som har typ allt ju! Men fastnade dock på Röda Korset en stund.

Hittade massor med fina saker jag ville ha men hade inga kontanter på mig.

Men fick med en såndär clown som sitter på en gunga, såå söta.

Och naturligtvis skulle jag fastna på loppiset " Nu & Då " när jag nästan

var hemma. Men köpte inget, dock fick jag med ett par lampskärmar

som låg i en låda som det stod "GRATIS" på. Så fick med mig dom också.

Vet inte hur jag ska få plats med allt riktigt. Samlar på mig allt av någon anledning.


Nu måste jag plocka undan i vardagsrummet eftersom de kommer och tapetserar

i morgon. Det måste ju vara färdigt så de inte blir kinkiga.


Hörs!

Av Elin Norrbin - 24 augusti 2010 10:36

Det ringde nyss på dörren. Kände inte igen mannen utanför.

Först ville jag inte öppna men jag tog mig mod och gjorde det.

Och det var tur! Imorgon kommer dom och börjar med min tapetsering.

Men han gör inte klart allt men han börjar.

Skönt, för det tog ju bara två månader.


Nu ska ja Stryka gardiner och sedan börja röja undan möbler och

plock som för tillfället är i vägen.


Hörs!

Av Elin Norrbin - 24 augusti 2010 00:36

 

Ibland saknar jag min lilla kisse alldeles för mycket!

Av Elin Norrbin - 23 augusti 2010 23:40

Sitter och kollar på NCIS från tidigare idag. Har redan kollat på detta avsnitt

men när det gick på dagen idag så var det "censur" på skelett som dom hittar.

Och varför visar man inte det på dagen. Bara löjligt att inte göra det, det är ju

bara skelett. Jösses vad löjligt. Dags att sluta kolla typ ?


Hörs!

Av Elin Norrbin - 23 augusti 2010 20:54

Jag satt och funderade innan.

Man vet ju att många faller i en depression när det blir höst och vinter.

Men undra hur många det egentligen är? 


Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards