elinnorrbin

Alla inlägg under april 2011

Av Elin Norrbin - 30 april 2011 22:53

Inte ute och röjer denn valborg heller. Idag är det väl mest för att

jag är jäkligt sliten och seg i skalet.

Men gårdagen var lyckad och det var gott om glada miner.


Tänk vad mycket ett möte med en människa kan göra!

Helt fantastiskt.




Av Elin Norrbin - 25 april 2011 14:48

Jag är med och tävlar om lite saker som vi alltid behöver.

Det man man vinna är ett litet paket med trosor,

intimcremé och kondomer. Allt till värde av 350 kronor.


Vil du också vara med?

Klicka på länken nedan och börja tävla!


http://jagvillligga.blogspot.com/2011/04/tavling_15.html

Av Elin Norrbin - 10 april 2011 09:26

Har slarvat lite ett tag men jag har inte haft tid/ork/lust.

Det är ju så ibland. Men nu är jag tillbaka igen.


Det har väl hänt en del skruvade saker ett tag men kan inte riktigt

gå in på det för min egen skull. Men när folk då bryter mot sekretessavtal

och bryter mot en rad andra saker till, vilket har gått så långt att de hänger

ut en person - med affischer och annat. Tycker det har gått för långt. Det hotas 

med både anmälningar och länsstyrelse. Rätt ska vara rätt, oavsett !


Blir sur och vet nästan inte hur jag ska agera i detta.. Bara så att jag inte

får någon skit jag inte behöver eller förtjänar.


Men som ni ser, nämner inga namn eller någonting. Det är för att det

har uppstått konflikter och de ska lösas, synd bara att alla inte är helt

sammarbetsvilliga.


Nu koka kaffe och gå ut med lilla Bella.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards