elinnorrbin

Alla inlägg under januari 2011

Av Elin Norrbin - 29 januari 2011 10:45

Lite seg i huvudet idag.

Men idag är jag väldigt stolt över lilla Bella.

Hon har sovit hela natten och inga olyckor har skett.

Idag ska vi gå ner och köpa lite ben och någon leksak på

Hund & Katt. Hm. Men det är det stället som är närmast.


Jackie kommer förbi en sväng senare också.  Har inte setts på

ett tag så det ska bli kul. Kaffekärringar :)


Ska sätta lite fart, det stänger ju snart.

Av Elin Norrbin - 28 januari 2011 10:55

 

Detta är Bella..

Min pigga lilla tjej som stojjar runt här hemma.

Av Elin Norrbin - 28 januari 2011 09:55

Chokladälskarens dröm.


 

Ser ju smarrigt ut, eller hur?

Det totala värdet på denna utlottning är ca 290 kr + GRATIS frakt.

Så gå in på --> Tant Marit

Där hittar du all information om denna härliga utlottning.


Utlottningen kommer att ske 31 Januari !!


Av Elin Norrbin - 27 januari 2011 08:25

Idag är det dagen D.

Om några minuter bär det av ner i

Smålands skogar för att hämta lille tjejen.

Spännande, är lite lätt nervös med fjärilar i magen.


Så nu hoppas vi på att det går utan krångel och

att vi inte kör fel hundra gånger.

Men de ä lungt, min mamma är duktig på att hitta!


Nu så, fixa det sista innan mamma kommer.

Av Elin Norrbin - 25 januari 2011 23:40

Så nu kommer en ny familjemedlem hit.

En liten Chinese Crested Powder Puff.

En söt liten tjej på 10 veckor.

Hon har inget namn ännu,

någon som har nåt fint på lager som kan passa?


 


Hon kommer att hämtas hem så fort hon har vet bes.

Men snarast hoppas jag!

Av Elin Norrbin - 23 januari 2011 10:02

Jag har inte bloggat på snart 6 månader ?

Vet inte riktigt varför men de har inte riktigt intresserat mig.

Har ju haft massa saker att berätta egentligen.

Men nu är jag här igen och hoppas att det håller i sig..


Jul, Nyår, Födelsedagar och även min födelsedag har ju passerat.

Lägenheten är ju så gott som iordning, några detaljer bara.

Arbetsträning på G igen.

Och jag har upprättat kontakten men min pappa, så skönt!


Det har hänt en himmla massa och det är saker på gång. Både bra

och dåliga antar jag. Men det löser sig.


Men jag ska dricka mitt kaffe och slö spela något meningslöst spel

en stund, det behövs..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards