elinnorrbin

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Elin Norrbin - 21 augusti 2010 13:30

Fick nyss en sån "Åh! Det vill jag göra" känsla.

Jag vill ut och plocka kantareller och bär.

Det gjorde vi ofta när jag och mina syskon var mindre. Det är så himla mysigt att gå runt i skogen men sin lilla hink eller vad man nu har.

Sen är det alltid lugnt och skönt i skogen. Det är ju inte direkt som att sätta sig på balkongen och äta ett äpple. Men det vill jag göra.

Jag vill att min lilla mamma ska följa med   

Av Elin Norrbin - 21 augusti 2010 13:08

Idag så känner jag min som en sengångare. Vart att umgås med vänner jag dricka lite grogg igår kväll. Mycket trevligt måste jag säga men sen så blir man så seg.

Det känns som om man inte har sovit på flera dagar. Fast nu är det iofs helg så nu gör det ju inget att man e riktigt seg.


Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda än. Men ska städa lite grann samt göra paj som inte blev av igår. Ska eventuellt ner och säga hej till vänner som ska fiska kräftor inatt :)


Men nu blir det kaffe, jag orkar inte annars..


Hörs!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards