elinnorrbin

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Elin Norrbin - 4 maj 2010 23:54

SÅ FAIL!


Jag fastnade med en kopp te framför datorn..

Blev inte någon rensning.

Men jag fixar det imorgon  


   


Av Elin Norrbin - 4 maj 2010 21:24

Rensa, rensa, rensa..

Ja, det är det jag ska sysselsätta mig med ikväll. Ska börja röja ut all skit ja inte ska lägga på flyttlasset 1 Juli. Man tänker - Det är ju jätte länge kvar tills dess-

Men det är det ju inte. Och börjar jag nu så slipper jag stressa med det sen.

   


 



Idag var jag på världens lääängsta läkarbesök jag har varit med om tror jag. Jag trodde inte att det skulle ta så lång tid, men jag hade fel. När jag kommer dit så visar det sig att hon inte har läst journalerna som skrivits av den sjuksköterskan som jag har haft samtalskontakt med sedan i början av mars. Hon har inte heller läst journaler som fnns överhuvudtaget. Så jag fick börja om från början typ. Sen var det inte heller helt lätt, hon hade ursprung från Ungern. Hon sa redan när jag kom dit att om jag inte hörde vad hon sa så skulle jag fråga igen. Inte helt smidigt. Men det verkar lösa sig med papper och sånt som jag behöver ändå.


Annars i övrigt så åkte Nitro tillbaka till Djurens Vänner idag.

Samtidigt som jag kände en lättnad så kändes det hemskt tungt. Men det är bara hoppas på att allt blir bra till slut.


Men nu.. NU börjar jag rensa.

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards