elinnorrbin

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Elin Norrbin - 23 februari 2011 19:03

Det är ju en hel vetskap detta med tejpning av hundens öron.

Har rådfrågat om Bellas öron och fick reda på vad jag skulle köpa.

Då va de en annan tejp en den jag hade köpt och något som hette

skavsårsplatta, säljs på intersport. Visste inte ens att nåt sånt fanns

innan. Och som hjälp på traven har jag också inhandlat en burk med

Standard kosttillskott - Mjölksyrad Kalk, som bidrar till skelett & brosk

uppbyggnad. Så vi får se om det hjälper.


Inhandlade ett litet täcke till henne idag med. Hon är sååå

söt i det men det är inte så populärt - än!

Det kommer den dag det regnar och vi ska ut :P


Av Elin Norrbin - 23 februari 2011 10:09

En djävulsk natt har passerat. Usch vad det har gjort ont.

Men ska till tandläkaren idag igen.

Ska ner en sväng till Rusta och handla ett täcke till Bella.

Såg att dom hade såna jag vill ha för 99:- Det är liksom okej.


Är det någon som vet nåt om "Benmjöl" ?

Jag vet att man ger det till Schäfer för att deras öron ska stå.

Jag är villig att pröva allt på henne nu.

Ska testa äggröra, AD-droppar & afil. För nu tejpas det ju såklart.

Men vill ha resultat också ?!


Nu när jag såg att pappas fru skulle till stallet kände jag hur mycket jag

också ville till stallet igen. Det är ju hundra år sedan. Underbara djur!

Sen komma in i stallet och det luktar HÄST. Det gillar jag !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards