elinnorrbin

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Elin Norrbin - 1 mars 2011 22:36

Idag kom det reklam hem i brevlådan från Yves Rocher.

Dumt dumt -.-


Men det fanns massa saker jag ville ha helt plötsligt.

Massa saker jag jag har velat köpa länge men det har liksom inte

blivit av. Dom har en duschgelé som luktar sjukligt gott !

Ville ha parfymflaskan med men pengarna räcker liksom inte.


Så inom en vecka kommer det paaaakeet   

Av Elin Norrbin - 1 mars 2011 19:59

Har suttit och kollat på massa sidor nu efter skor.

Det är inte att jag behöver dom på nåt sett.

Men jag VILL HA!


 

Dom här hittade jag för ynka 149 :-

Så jag ska åka ner till stan på måndag för att eventuellt

köpa dom! Eller om jag hittar något annat fint.

Behöver en nu väska. Har sett flera stycken ha en svart

större väska med nitar under, någon som vet vilken jag

menar och vart jag eventuellt kan hitta den ?

Av Elin Norrbin - 1 mars 2011 03:06

Nu har jag och Ina pratat i 10 timmar idag. 

Först pratade vi i 6 timmar och 45 minuter i sträck

och nu pratade vi i 3 timmar och en kvart.


Dags att skaffa en sysselsättning kanske?

Jag funderar på om jag ska börja träna med Bella.

Det var min mor som sa det idag. Så att hon får

jobba med huvudet, inte bara gå ut med henne och umgås

och träna inkallning. Det är en bra hund och det verkar

som om hon är väldigt smart. Så då känner jag att man

kanske ska ta och göra någonting bra utav det.


Men frågan är vad? Jag har aldrig tränat en hund så!

Tips tack !

Av Elin Norrbin - 1 mars 2011 02:47

Har varit bekymrad idag. Bella har varit jätte annorlunda.

Hon har pipit och kommit fram och krafsat på mitt ben

när jag har suttit vid datorn. Hon har varit jätte gosig och

det brukar inte hon heller vara. Visst det är jätte mysigt men

blir lite fundersam när hon piper och gnäller.

Hon kanske känner att jag mår dåligt. Har ju varit en ganska

jobbig dag och det har tagit på mig. Sen har jag ju min

värk i munnen eftersom att värktabletterna inte har tagit alls.

Vet inte om det kanske är en inflammation kanske?

Men hon har varit annorlunda. Det är konstigt.

Av Elin Norrbin - 1 mars 2011 02:31


Detta är min och ina's låt. Den är väldigt fin !   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards