elinnorrbin

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Elin Norrbin - 18 mars 2011 23:43

Har gåt och nynnat på melodin hela dagen och nu blir det nåt jul avsnitt som jag har tagit hem eftersom jag inte har Nickelodeon   här, tyvärr. Han är ju bara helt underbar. Jag blir på så himla bra humör av denna sköning ! Hittade världens finaste mjukdjur på Gotland som va en Svampbob men den var så himla dyr. Synd att sånt ska vara så svårt att få tag i.


Idag var Big Brother nästan lite för mycket, alltså jag gillar det sjukt mycket men det gick lite över gränsen idag tror jag. Men jäklar va "beroendeframkallande" det är. Har inte missat många avsnitt sen det började. Känns lite sjukt också men jag KAN INTE SLUTA!!


Nu ska jag mysa ner i sängen med Bella och njuta av lite Barnprogram.

Av Elin Norrbin - 18 mars 2011 11:37

Har i dagsläget ingen motivation till någonting. 

Hade det inte varit 2 dm snö så hade jag kunnat gå ut.

Har min 14 håls kängor men fryser ju sönder om tårna.

Måste ringa min handläggare och söka till ett par bra

skor att gå i. Sen blir jag inte mer motiverad av att inte

ha någon att gå med, snarare tvärtom. Noll motivation.

Jag har Bella. Men nu när man går ut med henne blir pälsen

helt packad med snö och det spänner i hennes hud.


Var uppe en sväng på ungdomsbehandling igår och träffade

denna underbara Susanne! Hon har hjälpt mig mycket genom åren.

Hon är en sån människa man inte kan låta bli att tycka om!


Av Elin Norrbin - 18 mars 2011 00:47

Den tar aldrig slut. Det är sjukt..

Nu när det har varit vår ett par dagar kommer detta.

Det har kommit en dryg decimeter redan och det kommer

ju att fortsätta ett par timmar till. Roligt.


Bella såg ut som en snöboll när vi kom in eftersom det fastnar

en massa snö i hennes päls (:


Nu ska jag kolla på "Paranormal Activity 2"

Det sägs att den är skit men eftersom ettan var ganska fail

så ska jag se om detta är samma skit. I så fall blir det min

favorit Svampbob Fyrkant istället!


Godnatt kära läsare!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards