elinnorrbin

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Elin Norrbin - 10 mars 2011 13:09

Jag kontaktade tidigare i veckan uthyraren på HSB Gambrinus

ang mina mindre trevliga grannar. Förklarade lugnt och snällt

hur jag upplevde hela situationen. Förklarade att jag inte kan

göra speciellt mycket hemma eftersom de klagar både på mig

och min hund. Och hon visste mycket väl vem jag menade.


Sa också det att jag hade tänkt att festa här i påsk och visste

inte riktigt om jag vågade det eftersom jag vet att de ringer

Securitas för minsta lilla. Påpekade också att det inte har

varit någon fest här sen jag var i kontakt med henne i höstas.

Och hon förstod. Men hon kunde inte göra speciellt mycket

åt saken om man säger så..


Men nu så står jag uppskriven på ett lägenhetsbyte iallafall,

det var ju det jag ville. För det är ganska psykiskt påfrestande

att inte VÅGA ta hem folk eller kanske spela musik genom

mitt 360. Så nu hoppas jag bara på att det händer nått och

att det blir efter mitt önskemål.


Synd att en del gamla människor är så tråkiga !

Av Elin Norrbin - 10 mars 2011 13:03

Tvätt. Ja. Kände mig sådär pigg i morse när klockan

ringde 06.50 och jag baara ska gå upp för att tvätta.

Men det fick gå, de ä ju rätt skönt när det är gjort trots allt.

Hängde upp det sista i lägenheten så det luktar sköljmedel i

hela lägenheten. Det gillar jag.


Möte idag med arbetskonsulent och någon ansvarig från Krami.

Men vill väl helst inte ha med dom att göra. För dom verkar ha

ganska skeva avtal, hittade deras kontrakt på deras hemsida.

Det är ju en sjukt bra tanke i det hela men det är en mindre

rolig stämpel man får. Men snart känns det som om det inte

finns någon annan utväg, de har letat praktik till mig sedan i

höstas.. Utan resultat. Kul.. NOT!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards