elinnorrbin

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Elin Norrbin - 2 mars 2011 21:42

Himla kul att bli blåst på pengar när man verkligen

behöver dom. Har ingenting hemma och hundmaten

sjunger på sista versen. Dålig stil tycker jag.

Visst jag skiter i om jag varken har cigg eller mat till

mig själv, men har har en mage till att mätta. Synd

att folk inte kan förstå.


Jag löser väl det ändå. Men jag skäms så för att

behöva ringa till folk och fråga om jag kan få låna

pengar. Ska ju liksom inte behövas.

Av Elin Norrbin - 2 mars 2011 19:44

Idag har det varit massa SOL ! Äntligen!

Gick en promenad med Bella i solen som värmde så pass

att jag faktiskt kunde lämna jackan hemma och bara ha

linne & huvtröja. Det är inte dåligt det inte!

Det var en omställning att kunna sitta på balkongen i bara linne.

Man behövde inte jacka, mössa & vantar typ.


Hoppas det kommer flere underbara dagar som denna.

Då känns det som om våren är lite på väg iaf   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards