elinnorrbin

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Elin Norrbin - 12 mars 2011 11:46

Ni vet att jag bekymmrade mig för hennes öra eftersom det 

lade sig ner. Men nu STÅR DET IGEN!   

Hon var ju tejpad ett tag där och jag fick ta bort tejpen och

låta öronen vila på henne för hon kliade sönder sig. Så jag

lät hennes öron vila tills de hade läkt och testade igen.

Men denna gången bara tejp, inget som stöttade i örat.

Tog bort det efter ett dygn för vi hade vart ute och gått

i regnet. Men då stog det!! Och det gör det fortfarande !!


Skönt tycker jag, det ser ganska lustigt ut när ett öra står

och det andra ligger. Men nu är allt i sin ordning igen !


Idag ska vi träna på och vara själva. Måste träna henne mycket

mer än vad jag har gjort för hon beteer sig som en stolle när jag

inte är hemma. Och så kan jag inte ha det eftersom jag inte kan

ta med henne överallt.



Av Elin Norrbin - 12 mars 2011 11:30

När man har försörjningsstöd och vill sommarjobba, undrar

om dom verkligen kan neka en i flera månader. Fick höra

på omväg förra året att de bara får neka en månad. För

om man nu jobbar ihop massa pengar så vill man ju inte

behöva lägga allt på hyra, el osv. En månad - okej. Men

INTE 3 MÅNADER! Det känns snurrigt och jag är ännu

mer snurrig som försökte ringa min arbetskonsulent nyss,

glömde att der var Lördag (!)


Men jag undrar om det är någon som vet lite mer exakt.

För den informationen vet jag kommer ifrån ett möte JobbTorg

hade. Men jag vet inte. Det hade ju vart kul att ha några hundringar

mer i sommar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards