elinnorrbin

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin Norrbin - 18 mars 2011 11:37

Har i dagsläget ingen motivation till någonting. 

Hade det inte varit 2 dm snö så hade jag kunnat gå ut.

Har min 14 håls kängor men fryser ju sönder om tårna.

Måste ringa min handläggare och söka till ett par bra

skor att gå i. Sen blir jag inte mer motiverad av att inte

ha någon att gå med, snarare tvärtom. Noll motivation.

Jag har Bella. Men nu när man går ut med henne blir pälsen

helt packad med snö och det spänner i hennes hud.


Var uppe en sväng på ungdomsbehandling igår och träffade

denna underbara Susanne! Hon har hjälpt mig mycket genom åren.

Hon är en sån människa man inte kan låta bli att tycka om!


Av Elin Norrbin - 18 mars 2011 00:47

Den tar aldrig slut. Det är sjukt..

Nu när det har varit vår ett par dagar kommer detta.

Det har kommit en dryg decimeter redan och det kommer

ju att fortsätta ett par timmar till. Roligt.


Bella såg ut som en snöboll när vi kom in eftersom det fastnar

en massa snö i hennes päls (:


Nu ska jag kolla på "Paranormal Activity 2"

Det sägs att den är skit men eftersom ettan var ganska fail

så ska jag se om detta är samma skit. I så fall blir det min

favorit Svampbob Fyrkant istället!


Godnatt kära läsare!

Av Elin Norrbin - 17 mars 2011 16:51

Har i vanlig ordning varit på möte, eller ja. Jag skulle

ha varit på möte. Men eftersom ja inte kan lämna Bella

hemma själv och inte hittade nån som kunde ta henne

på så kort varsel fick jag ringa dit och krångla till det lite

men det löste sig. Nu sitter jag här helt jäkla slut!

Vet inte riktigt varför men känner mig verkligen helt slut

på energi !


Har precis badat bella eftersom hela hon var full av damm

från vägarna. Och hennes små ben va inte längre vita - dom var grå!

Inte lika poppis men samtidigt som hon ska vara lite jobbig och

inte vill sitta i badkaret så är det ganska skönt sen när vattnet

väl är på.


Nu, nu ska jag piggna till !


Av Elin Norrbin - 16 mars 2011 23:24

Jag är väldigt väldigt trött på folk som får mig

att hamna i någon sorts "mental rubbning".

Man pratar och pratar och pratar med personer

för att få dom att förstå. Men det funkar

uppenbarligen inte.


Jag orkar inte, det räcker nu!

Av Elin Norrbin - 16 mars 2011 20:57

Nu om en stund ska jag ta ett glas vitt och lite nötter. 

Fira att allt de jobbiga är slut typ. Nu blickar vi bara framåt.

Måste bli något bra av det.


Finns bara viljan kan man komma hur långt som helst.

Vad du vill, var du vill.


Man ska ju inte sluta tro och hoppas, såna små viktiga

saker man kanske ibland släpper bara för att något är skit

jobbigt eller så. Men man ska fasen försöka tills tån trillar av.

Av Elin Norrbin - 16 mars 2011 18:21

Nya tag - ajjemen! 

Eftersom jag i stort sett har all tid i världen så ska

det bli långpromenader med Bella. Men innan jag kan köra

igång behöver jag ha tag i ett par bra, billiga och lätta

träningsskor och en bra stegräknare. Inget smäck!

Men det ska fortfarande vara till ett bra pris.

Nu kommer våren och solen ganska snart och det är ju

faktiskt egentligen jäkligt skönt.


Idag har vi promenerat i staden och fikat på kaffe och

smörgås ute på piren. Det blåste lite mycket men det

var mysigt ändå. Jag, min bästa vän och min lilla Bella.


Av Elin Norrbin - 16 mars 2011 09:41

Nu när det jobbiga är över känns allt lite enklare.

Det tog ganska lång tid men det över.

Inte helt nöjd men de hade kunnat bli värre.


I övrigt sitter Ina och skiter med öppen dörr !


Av Elin Norrbin - 14 mars 2011 11:47

Ja då bär det av till Vårdcentralen om ett litet tag. 

Ska väga in mig och kolla kolesterol och diabetes.

Känns skit jobbigt men det är ju nåt jag vill egentligen.

Försöker se det positivt men det är ganska svårt.

Men jag hatar verkligen allt som har med vården att

göra. Kalla händer, stetoskop och diverse verktyg.

Tom lukten är skit jobbig. Sen är det inte säkert att

jag kommer att må speciellt bra efter detta. Eftersom det

händer fler jobbiga saker imorgon.


Nervositeten kryper nu in under huden..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

FunForFun

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Någon gång i veckan
 1-2 ggr i månaden
 Detta var första gången

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Smått & Gott

Blogg listad på Bloggtoppen.se Blogglista.se

Ovido - Quiz & Flashcards